Η ομάδα μας

Η θεατρική ομάδα του Παραδοσιακού Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου στο Αγρίνιο σας προσκαλεί για ένα ταξίδι στον μαγικό χώρο του θεάτρου. Ενεργή τα τελευταία 4 χρόνια, η ομάδα έχει ανεβάσει παραστάσεις στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, στο Εργ. Κ. Αγρινίου και στο Ανοιχτό Θέατρο Αιτωλικού στα πλαίσια του Φεστιβάλ "Θεάτρου Όψεις".
Ξεκινάμε το συναρπαστικό μας ταξίδι στο θέατρο αυτή την Δευτέρα 12-9 και σας προσκαλούμε συνοδοιπόρους στη θεατρική ψευδαίσθηση.
Καλούμε όποιον έχει θεατρικές ανησυχίες ή θέλει απλά να δοκιμάσει, να έρθει στην ομάδα μας, να μιλήσει μαζί μας, να πάρει μια γεύση -αν διστάζει- παρακολουθώντας πρόβες και να συμμετέχει μαζί μας στα μαγικά αυτά θεατρικά ταξίδια.


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ




«Οι Ηλίθιοι» 
από τη θεατρική ομάδα «Το Αιτωλικό» για τη στήριξη της ΕΛΕΠΑΠ


H Θεατρική Ομάδα Αιτωλικού/Πολ. & Μορφ. Συλλόγου «Το Αιτωλικό» μετά από τις καλοκαιρινές επιτυχημένες παραστάσεις επιστρέφει για ακόμη μία παράσταση με το έργο «Οι Ηλίθιοι» του Νηλ Σάιμον που αποσκοπεί στην οικονομική υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας & Αποκατάστασης Ανάπηρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ – Παράρτημα Αγρινίου)

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 8.00 μ.μ. 

στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου (Χαριλάου Τρικούπη 12, Αγρίνιο)

Γενική Είσοδος 3€

Τα έσοδα της παράστασης θα διατεθούν στην ΕΛΕΠΑΠ για την ενίσχυση των σκοπών της.

Η ΕΛΕΠΑΠ έχει ανάγκη, τώρα, περισσότερο από ποτέ, τη στήριξη και την αγάπη των πιστών φίλων, προκειμένου να συνεχίσει το σπουδαίο έργο της αποκατάστασης των προσώπων ν με αναπηρίες. Το μεγαλύτερο μέρος του έργου της ΕΛΕΠΑΠ (57%) στηρίζεται στις ευγενικές χορηγίες και πολύτιμες δωρεές εταιρειών και ιδιωτών με μεγάλη κοινωνική ευαισθησία, έσοδα από κοινωνικές εκδηλώσεις, κληροδοτήματα και συνδρομές μελών. Πολύ σημαντικά προγράμματα αποκατάστασης στηρίζονται στην προσφορά όλων εκείνων που είναι αρωγοί της προσπάθειάς αυτής. Όλοι μπορούν να δείξουν την αγάπη τους σ’ ένα παιδί με αναπηρία και να το βοηθήσουν να κάνει ένα ακόμα βήμα ζωής.
Δείτε τις δράσεις της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου εδώ:
https://www.facebook.com/elepap.agrinioy?fref=ts

Για το έργο
Το έργο «Οι Ηλίθιοι» του πολύ γνωστού συγγραφέα αρκετών επιτυχιών στο παγκόσμιο σύγχρονο θέατρο, Νηλ Σάιμον, διατηρεί τη διαχρονικότητά του και παραμένει επίκαιρο, όσο τουλάχιστον υπάρχουν εξουσίες που βασίζονται πάνω στο φόβο και την πλήρη απάρνηση της σκέψης και της λογικής. Παρ’ όλα αυτά είναι μια ξεκαρδιστική κωμωδία η οποία θίγει καταστάσεις, ήθη και παραδόσεις της εποχής, που σε τίποτα δεν διαφέρουν από την εποχή μας. Φιγούρες που συναντάμε σε χωριά και πόλεις και απορίες που ακούγονται ηλίθιες, όμως πολλές φορές, λίγο-πολύ, όλο και κάτι μας θυμίζουν και μας κάνουν να γελάμε. Μια κωμωδία που έχει γράψει την δική της ιστορία, ξεκινώντας από το θέατρο Ευγένιος Ο” Νηλ ,του Μπρόντγουεϊ της Νέας Υόρκης, με την πρώτη παράσταση στις 6 Απριλίου του 1981, έως και σήμερα, με πολλές παραστάσεις σε θέατρα ανά τον κόσμο, από πολλούς ερασιτεχνικούς και επαγγελματικούς θιάσους.

Σημείωμα Σκηνοθέτη
«Πολλές φορές περνάει απ’ το μυαλό όλων μας, πιστεύω, το ερώτημα: κι αν η κοινωνία μας ήταν διαφορετική; Κι αν είχαμε γεννηθεί κάπου αλλού; Και τότε αρχίζουμε να πλάθουμε σενάρια… Ο Αμερικανός σκηνοθέτης και δραματουργός Νιλ Σάιμον, σ’ αυτό το έργο δείχνει πώς μια ‘κατάρα’ που έχει πέσει σ’ ένα χωριό πριν διακόσια χρόνια κάνει όλους εκεί να πιστέψουν ότι απ’ τη μέρα που γεννιούνται είναι ηλίθιοι! Όλοι οι κάτοικοι ζουν και μεγαλώνουν μ’ αυτήν την βεβαιότητα! Κάποιος μπορεί να γελάσει με την αφέλεια των ανθρώπων αυτών να πιστεύουν κάτι τέτοιο, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ‘η αλήθεια’ πολλές φορές είναι κάτι υποκειμενικό και εν τέλει ‘η αλήθεια’ είναι αυτό που πιστεύουμε. Πόσα πράγματα πιστεύουμε κι εμείς ότι είναι αλήθεια, παρά το γεγονός ότι δεν έχουμε εξακριβώσει ποτέ αν είναι έτσι ή αλλιώς; Απλώς πιστεύουμε. Δογματικά. Και τα περισσότερα απ’ αυτά μας τα έχουν επιβάλλει. Ποιος; «Ο φόβος, η ενοχή και η υποταγή σε κάποιον τύραννο», είναι η απάντηση του Νιλ Σάιμον.

Απ’ την άλλη, ο δραματουργός επιλέγει μια συλλογικά εύθυμη ψυχολογική κατάσταση: την ηλιθιότητα! Το Κουλιέντσικοφ, όπου όλοι πιστεύουν ότι είναι ηλίθιοι, είναι ένα μέρος χαρούμενο, με χρώματα και καλή διάθεση, χωρίς ίχνος κακίας, ζήλιας και υστεροβουλίας του ενός απέναντι στον άλλον και με σεβασμό στις προσωπικές επιλογές των ατόμων-όταν αυτά καταφέρνουν να πάρουν μια απόφαση… Αν η άγνοια είναι ευλογία –όπως λένε κάποιοι- τότε αυτό το μέρος είναι ο Παράδεισος! Το θρησκευτικό στοιχείο είναι έντονο, αφού όλα αφήνονται στα χέρια μιας ανώτερης δύναμης για την προστασία τους. Τίποτα κακό δε θα τους συμβεί, αφού την κατάλληλη στιγμή, ένα αόρατο χέρι θα τους προστατέψει!
Σ’ αυτήν την παράσταση, εμείς καταστήσαμε το αόρατο, ορατό. Πλάσματα φανταστικά βρίσκονται πάντα εκεί που υπάρχει ανάγκη, για να βοηθήσουν την ‘λογική’ έκβαση. Ο ρόλος τους όμως είναι και τεχνικός. Είναι οι ‘εργάτες’ που φροντίζουν να υπάρχουν όλα όσα χρειάζεται η παράσταση. Τέλος, έχουν αυτονομία, αλλά και δικά τους συναισθήματα: κλαίνε, γελάνε, παίζουν, νευριάζουν, συμπάσχουν, ερωτεύονται. Έχουν όλα όσα έχει ένας ‘κανονικός’ άνθρωπος. Είναι εκεί για να βοηθήσουν να αποκαλυφθεί το βαθύτερο νόημα του έργου: ότι η αγάπη νικάει τα πάντα! Κι όταν η αγάπη συνδυάζεται με τη γνώση –που εκπροσωπείται απ’ τον δάσκαλο- τότε όλοι μας θα έχουμε τη δύναμη να πιστέψουμε σ’ αυτό που είμαστε κι όχι σ’ αυτό που θέλουν να μας επιβάλουν ότι είμαστε».
Διονυσία Ολιβώτου
Θεατρολόγος-Εκπαιδευτικός

Διανομή
Λέων Τολτσίνσκυ: Νεαρός δάσκαλος – Αντώνης Χαραλάμπους
Σνέτσκυ: Βοσκός – Γιώργος Σάλας
Δικαστής: Κώστας Σύρρος
Σλόβιτς: Χασάπης – Διονύσης Παρράς
Μίσκιν: Ταχυδρόμος – Χρυσάνθη Κτιστοπούλου
Γιέντσνα: Πωλήτρια ψαριών και λουλουδιών – Μαρία Ακρίδα
Δρ. Ζουμπρίτσκυ: Γιατρός – Κώστας Καστανάς
Λένυα Ζουμπρίτσκυ: Γυναίκα του Γιατροχύ – Μαρία Τσιρογιάννη
Σοφία Ζουμπρίτσκυ: Κόρη του Γιατρού – Χρύσα Πατίρη
Γκρέγκορ Γιουσέκεβιτς: Κόμης – Βασίλης Καστανάς

Πλάσματα: Ντόρα Χαραλάμπους, Αλέξης Ασημακης,
Μαριάννα Νικολογιάννη, Ίρις Περγαντή

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Διονυσία Ολιβώτου
Σκηνογραφία: Μιχάλης Κότσαρης
Επιμέλεια Ηχου – Σχεδιασμός Φώτα: Δημήτρης Στογιάννης
Κονσόλα Ήχου & Φώτα Δημήτρης Στογιάννης / Νίκος Σφυρής
Ενδυματολογία: Αστέρω Περγαντή
Φροντιστήριο Ρούχων: Αστέρω Περγαντή /Πόπη Σέρβου
Φροντιστήριο Αντικειμένων: Χρυσάνθη Κτιστοπούλου
Κομμώσεις: Μαρία Σύρρου
Μακιγιάζ: Αργυρώ Κατσούλη / Τζοάννα Σμπόνια, Αλεξάνδρα Κοτσάλου / Αστέρω Περγαντή
Κατασκευές Σκηνικών και Αντικειμένων: Μιχάλης Κότσαρης, Γιώργος Σάλας
Κατασκευές Ενδυμάτων: Φωφώ Ξεσφίγγη /Αστέρω Περγαντή
Τεχνική Υποστήριξη: Γιώργος Σφυρής, Ανδριάνα Τσουκαλά, Ξένια Ευαγγελινού, Δημήτρης Βλαχόπουλος
Μακέτες Έντυπου Υλικού: Αστέρω Περγαντή

Το σήμα της παράστασης φιλοτέχνησε ο Μιχ

άλης Κότσαρης


Έφορος Θεατρικής Ομάδας: Αντώνης Χαραλάμπους


Οργάνωση Παραγωγής: Θεατρική Ομάδα Αιτωλικού Πολ. & Μορφ. Συλλόγου


Παραγωγή: © Πολιτιστικός & Μορφωτικός Σύλλογος «Το Αιτωλικό»






Για την ομάδα


Η Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού & Μορφωτικού Συλλόγου Αιτωλικού, δημιουργήθηκε το 2008 – κάνοντας πράξη ακόμη έναν στόχο που προβλέπονταν στο καταστατικό του Συλλόγου μας – θέλοντας με την ύπαρξή της να παράξει και να προσφέρει θεατρικό έργο στο πολιτιστικό τοπίο της πόλης του Αιτωλικού . Μια ομάδα νέων ανθρώπων βρήκαν κοινά ενδιαφέροντα στο θέατρο και στη διαδικασία της παραγωγής μιας θεατρικής παράστασης. Μια Ομάδα που πιστεύει πως από το θέατρο της εποχής μας δεν θα “πρεπε να λείπει η περιέργεια και η φαντασία. Επειδή το θέατρο στις μέρες μας είναι αναγκαίο και το θέατρο δεν είναι μόνο Λόγος αλλά είναι και Κίνηση, Ρυθμός, Ύφος, Σύνθεση και Ανασύνθεση. Είμαστε ερασιτέχνες. Αυτό μας γοητεύει, μας ενώνει και οδηγεί την κάθε προσπάθειά μας στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Κάνουμε θέατρο με τόλμη, φαντασία, με καινούριες εκφράσεις. Τίποτε που να δεσμεύει ή να εμποδίζει την ύπαρξη του θεατρικού γεγονότος και τις δημιουργικές αναζητήσεις του. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα ώστε να ενεργοποιηθούν όλοι όσοι θέλουν να προσφέρουν με τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες για τη θεατρική ανάπτυξη.











http://www.agrinioculture.gr/2015/10/21/i-ilithii-apo-ti-theatriki-omada-to-etoliko-gia-ti-stirixi-tis-elepap/






Ο «Θείος Βάνιας» στο Αγρίνιο






Η μεγάλη επιτυχία της χρονιάς 2014-2015 «ο Θείος Βάνιας» στο θέατρο Δημήτρης Χόρν, με έναν αξιοζήλευτο θίασο ανεβαίνει στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου την 27η Οκτωβρίου για δύο παραστάσεις.


Θείος Βάνιας
του Αντον Τσέχωφ
ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
(απογευματινή 18:15 & βραδινή 21:15)


Η μεγάλη επιτυχία της χρονιάς 2014-2015 στο θέατρο Δημήτρης Χόρν στην Αθήνα

Μετά από τις sold out παραστάσεις στην Αθήνα, Ο Θείος Βάνιας με έναν αξιοζήλευτο θίασο: Γιάννης Φέρτης, Γιάννης Βόγλης, Στέλιος Μάϊνας, Έρση Μαλικένζου, Μαρίνα Ψάλτη, Μελίνα Βαμβακά, Αλεξία Καλτσίκη, Χάρης Χαραλάμπους, σε παραγωγή της Λυκόφως του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου, ανεβαίνει στο ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

(απογευματινή 18:15 & βραδινή 21:15)

(Βίντεο για την παράσταση)





Ο Θείος Βάνιας (1896-7), γραμμένος την ίδια περίπου εποχή με τον Γλάρο, αποτελεί ίσως το πιο «τσεχωφικό» από τα έργα του κορυφαίου Ρώσου ποιητή των λεπτότατων αποχρώσεων, και συμπυκνώνει εκρηκτικά το υπαρξιακό αδιέξοδο του φαινομένου που ονομάζεται «άνθρωπος», μέσα στον χώρο και τον χρόνο. Οι ήρωές του, μικροί και «γκρίζοι» αλλά παρόλα αυτά γνήσιοι και αναγνωρίσιμοι στη λεπτομέρεια και την πολυπλοκότητά τους, αναζητούν απελπισμένα το νόημα της ζωής, φλερτάρουν με τα όριά τους, επιδίδονται σ’ ένα ιλαροτραγικό κυνήγι ευτυχίας, αποζητούν την ελπίδα που θα νικήσει την καθημερινή φθορά – ένα υποκατάστατο της χαμένης, της σπαταλημένης τους ζωής. Ο έρωτας μοιάζει ιδανικό παυσίπονο ευτυχίας. Ωστόσο και αυτός μένει ανεκπλήρωτος. Οι ήρωες του Θείου Βάνια θέλουν αλλά δεν μπορούν να ξεφύγουν από το τέλμα. Με τις απονενοημένες πράξεις τους, τις εύγλωττες σιωπές τους, τις έντονες εσωτερικές συγκρούσεις τους, οι άνθρωποι του Τσέχωφ ισορροπούν ανάμεσα στην ευτυχία και τη δυστυχία, το τραγικό και το γελοίο, την ελπίδα και την απελπισία, το φως και το σκοτάδι, ιδανικοί «πρωταγωνιστές» στο διαχρονικό τσίρκο της ανθρώπινης υπαρξιακής περιπέτειας.




Η Ταυτότητα της Παράστασης

Μετάφραση: Χρύσα Προκοπάκη

Σκηνοθεσία: Λίλλυ Μελεμέ

Σκηνικά: Αριάδνη Βοζάνη

Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα

Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος

Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάγδα Κόρπη

Βοηθός Συνθέτη: Δημήτρης Γιακουμάκης

Βοηθός Σκηνογράφου: Ερμιόνη Γκαρραμόνε

Οργάνωση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα

Βοηθός παραγωγής: Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη

Παραγωγή: Λυκόφως, Γιώργος Λυκιαρδόπουλος

Executive Producer: Μάγδα Λαδά

Παίζουν οι ηθοποιοί: Γιάννης Φέρτης, Γιάννης Βόγλης Στέλιος Μάινας, Έρση Μαλικένζου, Μαρίνα Ψάλτη, Μελίνα Βαμβακά, Αλεξία Καλτσίκη, Χάρης Χαραλάμπους


Πληροφορίες:


ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: 6934-115555

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ : ΤΡΙΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (απογευματινή 18:15 & βραδινή 21:15)

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ : 16 € κανονικό & 12 € φοιτητικό-άνεργοι

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :

ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΗΛ: 2641024767

ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ 4

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 130 λεπτά (με διάλειμμα)


Λίγα λόγια για το έργο:


Ο Βάνιας, αδερφός της πρώτης συζύγου του γέρου καθηγητή Σερεμπριάκωφ είναι υπεύθυνος για το κτήμα του καθηγητή και το φροντίζει μαζί με τη Σόνια, κόρη του καθηγητή από τον πρώτο του γάμο και ανιψιά του. Πρόσφατα ο καθηγητής έχει εγκατασταθεί μαζί με τη νεαρή και ελκυστική δεύτερη σύζυγό του, Ελένα, στο κτήμα, προκαλώντας πλήθος προβλημάτων, καθώς οι ισορροπίες αλλάζουν δραματικά. Ο Βάνιας είναι απελπισμένα ερωτευμένος με την Ελένα. Το ίδιο και ο γιατρός Αστρώφ που επισκέπτεται συχνά το κτήμα. Η Σόνια υποφέρει βουβά από έρωτα για τον γιατρό Αστρώφ. Η Ελένα πανέμορφη και αδιάφορη κινεί τα νήματα δίχως να ενδιαφέρεται για τα αισθήματα των επίδοξων εραστών. Οταν ο καθηγητής θα συγκεντρώσει όλη την οικογένεια για να ανακοινώσει το σχέδιο του να πουλήσει το κτήμα, τίποτα δε θα μείνει πια το ίδιο…


Ο Πίτερ Μπρουκ θεωρεί τον Τσέχωφ τον σπουδαιότερο θεατρικό συγγραφέα μαζί με τον Σαίξπηρ. Ο Μαξίμ Γκόρκι έγραψε στον Τσέχωφ για τον Βάνια ότι είναι «ένα έργο εξαίσιο, ένα σφυρί που το χτυπάτε στο αδειανό κεφάλι του κοινού.. Τα χτυπήματα σας πάνε ίσια στην καρδιά..». O Laurence Olivier θεωρούσε πως τα πρόσωπα του έργου είναι σαν μουσικά όργανα που άλλοτε παίζουν χορωδιακά και άλλοτε σόλο το θέμα της θλίψης αυτών των καλλιεργημένων εξόριστων και τη λαχτάρα τους για τη νεότητα.


Όπως λέει και ο ιταλός σκηνοθέτης Giorgio Strehler “Το πρόβλημα του Τσέχωφ είναι, πάντα, αυτό που ονομάζω «τα τρία κινέζικα κουτιά»: το ένα βρίσκεται μέσα στο άλλο, το τελευταίο περιέχει το προτελευταίο, το προτελευταίο περιέχει το πρώτο. Στο τρίτο κουτί είναι η Ζωή. Το μεγάλο κουτί της Ανθρώπινης Περιπέτειας, του Ανθρώπου που γεννιέται, μεγαλώνει, ζει, αγαπά, δεν αγαπά, κερδίζει, χάνει, καταλαβαίνει, δεν καταλαβαίνει, περνάει, πεθαίνει. Εδώ τα πρόσωπα παίρνουν διάσταση «μεταφυσική»…«συμβολική», σ’ ένα είδος παραβολής για την ανθρώπινη μοίρα.. ”




Λίγα λόγια για τη σκηνοθέτη Λίλλυ Μελεμέ


Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημείου Αθηνών (τομέας Λογοτεχνίας-Πολιτισμού). Είναι αριστούχος απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του θεάτρου «Τζένη Καρέζη» (4ετής φοίτηση, 1995-1999) και αριστούχος απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Εργαστηρίου Υποκριτικής και Σκηνοθεσίας της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου (2001-2004). Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις: ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΕΛΑ του Δημήτρη Καρατζιά (Πολυχώρος Vault Theatre Plus), LA PETITE MORT του Μισέλ Φάις (Θέατρο Τέχνης Κ. Κουν), ΓΕΡΜΑ του Φ. Γκ. Λόρκα (Πολυχώρος Vault Theatre Plus), ΤΖΕΛΑ, ΛΕΛΑ, ΚΟΡΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ του Φ. Λούντβιχ (Παιδική Σκηνή- Θέατρο Πορεία), ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (Μουσικοθεατρική παράσταση για φωνή και πιάνο, στον Πολυχώρο Αθηναϊδα, με την σοπράνο Τζίνα Φωτεινοπούλου και τον σολίστα Γιώργο Δούσση), ΓΕΛΩΝΤΑΣ ΑΓΡΙΑ του Κρ. Ντουράνγκ (Κεντρική παραγωγή του Δη.Πε.Θε. Κομοτηνής), Ο ΠΑΤΕΡΑΣ του Α. Στρίντμπεργκ (Συμπαραγωγή Θεάτρου Τέχνης Κ.Κουν – Δη.Πε.Θε. Ρούμελης, με τον Γιάννη Φέρτη στον ομώνυμο ρόλο), ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ του Α.Π. Τσέχωφ (Θεατρικός οργανισμός Ακροπόλ σε συνεργασία με το Δη.Πε.Θε. Ρούμελης), Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ του Ν.Β. Γκόγκολ, (καλοκαιρινή περιοδεία, Δη.Πε.Θε. Ρούμελης), Ο ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ MR LOVE της Κ. Λητς (Θέατρο Γκλόρια και χειμερινή περιοδεία σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας), ΑΝΤΡΕΣ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ της Ελένα Τορνέρο (Θέατρο Ανεσις, Ίδρυμα Μιχ. Κακογιάννης), ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΑΣ του Μ. Τουέιν (Θέατρο Επι Κολωνώ), ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ του Πάου Μιρό (Θέατρο Altera Pars), ΕΞΟΔΟΣ – ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΑΣ ΛΕΞΕΙΣ του Μισέλ Φάις (Θέατρο Συνεργείο), ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ του Εστέβα Σολέρ (Θέατρο Συνεργείο), SHOOT/GET TREASURE/REPEAT του Μάρκ Ρέιβενχιλ (Θέατρο Συνεργείο), ΠΕΣΤΡΟΦΑ ΔΟΥΝΑΒΕΩΣ του Μισέλ Φάις (Φεστιβάλ Φιλίππων), ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΚΥΛΙ του Μισέλ Φάις (Θέατρο Από Μηχανής), ΛΑΣΠΗ του Β. Χατζηγιαννίδη (Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας – Β΄σκηνή), ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ του Μολιέρου (Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου), Ο ΜΑΥΡΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ του Α.Π.Τσέχωφ (Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου).




http://www.agrinioculture.gr/2015/10/11/o-thios-vanias-sto-papastratio-megaro-agriniou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου